“Po zmierzchu” Marka Starybrata przegrało z konkurencją
Talk-show Marka Starybrata “Po zmierzchu” oglądało w TVP 2 w czwartkowe wieczory średnio 350 tys. widzów, czyli znacznie mniej niż przyciągały w tym czasie konkurencyjne stacje. Program obniżył też widownię Dwójki w porównaniu do ub.r.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział talk-show (emisja w czwartki ok. 23.20) w grupie 4+ wyniósł 5,93 proc., zaś w 16-49 - 4,71 proc. To znacznie mniej niż rok wcześniej, gdy w tym samym paśmie TVP 2 notowała odpowiednio 11,91 proc. i 11,05 proc. udziału, a jej widownia wynosiła 730 tys. osób.
W czasie nadawania “Po zmierzchu” TVP 2 zajęła dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była Jedynka z udziałem w 4+ na poziomie 15,16 proc., emitująca filmy fabularne, tuż za nią znalazł się TVN (15,14 proc.; także filmy i serial „Bez śladu”), niewiele mniej miał Polsat (14,21 proc.; „Kobiecy klub zbrodni” i filmy). W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat Dwójka także była czwarta.
Cennikowo program przyniósł z reklam 980 tys. zł (dane netto, bez rabatów). Oglądały go głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
W nadawanym na żywo talk-show Starybrat gościł znanych ludzi, celebrytów z którymi rozmawiał na różne, aktualne tematy.
Widownia “Po zmierzchu” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
31-03-2011 | 304 767 | 5,44% | 3,53% |
07-04-2011 | 369 848 | 6,12% | 5,57% |
14-04-2011 | 303 729 | 5,37% | 4,24% |
21-04-2011 | 343 542 | 5,78% | 4,88% |
28-04-2011 | 384 213 | 6,83% | 4,74% |
05-05-2011 | 317 768 | 5,46% | 3,59% |
12-05-2011 | 287 709 | 5,13% | 3,58% |
19-05-2011 | 353 361 | 6,54% | 5,28% |
26-05-2011 | 314 068 | 6,06% | 6,08% |
02-06-2011 | 420 642 | 6,36% | 5,15% |
09-06-2011 | 406 327 | 5,97% | 5,01% |
Średnia | 346 691 | 5,93% | 4,71% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji talk-show
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 1 | 886 296 | 15,16% | 13,00% |
TVN | 885 017 | 15,14% | 16,40% |
Polsat | 830 515 | 14,21% | 15,44% |
Po zmierzchu | 346 691 | 5,93% | 4,71% |
Profil widowni programu
Profil | TVP2 | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 34,48% | 72 |
Kobiety | 65,52% | 126 | |
Wiek | 4-9 | 1,24% | 21 |
10-15 | 0,72% | 11 | |
16 - 19 | 1,91% | 34 | |
20 - 24 | 4,15% | 53 | |
25 - 29 | 5,14% | 58 | |
30 - 34 | 6,82% | 82 | |
35 - 39 | 6,44% | 87 | |
40 - 44 | 6,53% | 102 | |
45 - 49 | 9,79% | 142 | |
50 - 54 | 14,40% | 179 | |
55 - 59 | 8,19% | 106 | |
60+ | 34,67% | 172 | |
Wlk. miasta | Wieś | 34,63% | 88 |
< 50 tys. | 27,07% | 113 | |
50-100 tys. | 6,96% | 81 | |
100-200 tys. | 8,31% | 103 | |
> 200 tys. | 23,03% | 114 | |
Zawód | Top management | 8,77% | 101 |
Pracownicy średniego szczebla | 18,91% | 126 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 16,36% | 82 | |
Emeryci | 40,32% | 157 | |
Inni | 15,64% | 51 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 41,65% | 92 |
Średnie | 40,25% | 136 | |
Wyższe | 16,15% | 128 | |
Inne | 1,96% | 15 |
Dołącz do dyskusji: “Po zmierzchu” Marka Starybrata przegrało z konkurencją