SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Po zmierzchu” Marka Starybrata przegrało z konkurencją

Talk-show Marka Starybrata “Po zmierzchu” oglądało w TVP 2 w czwartkowe wieczory średnio 350 tys. widzów, czyli znacznie mniej niż przyciągały w tym czasie konkurencyjne stacje. Program obniżył też widownię Dwójki w porównaniu do ub.r.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział talk-show (emisja w czwartki ok. 23.20) w grupie 4+ wyniósł 5,93 proc., zaś w 16-49 - 4,71 proc. To znacznie mniej niż rok wcześniej, gdy w tym samym paśmie TVP 2 notowała odpowiednio 11,91 proc. i 11,05 proc. udziału, a jej widownia wynosiła 730 tys. osób.

W czasie nadawania “Po zmierzchu” TVP 2 zajęła dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była Jedynka z udziałem w 4+ na poziomie 15,16 proc., emitująca filmy fabularne, tuż za nią znalazł się TVN (15,14 proc.; także filmy i serial „Bez śladu”), niewiele mniej miał Polsat (14,21 proc.; „Kobiecy klub zbrodni” i filmy). W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat Dwójka także była czwarta.

Cennikowo program przyniósł z reklam 980 tys. zł (dane netto, bez rabatów). Oglądały go głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W nadawanym na żywo talk-show Starybrat gościł znanych ludzi, celebrytów z którymi rozmawiał na różne, aktualne tematy.


Widownia “Po zmierzchu” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
31-03-2011304 7675,44%3,53%
07-04-2011369 8486,12%5,57%
14-04-2011303 7295,37%4,24%
21-04-2011343 5425,78%4,88%
28-04-2011384 2136,83%4,74%
05-05-2011317 7685,46%3,59%
12-05-2011287 7095,13%3,58%
19-05-2011353 3616,54%5,28%
26-05-2011314 0686,06%6,08%
02-06-2011420 6426,36%5,15%
09-06-2011406 3275,97%5,01%
Średnia346 6915,93%4,71%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji talk-show

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 1886 29615,16%13,00%
TVN885 01715,14%16,40%
Polsat830 51514,21%15,44%
Po zmierzchu346 6915,93%4,71%


Profil widowni programu

ProfilTVP2ADH %AFF
PłećMężczyźni34,48%72
Kobiety65,52%126
Wiek 4-91,24%21
 10-150,72%11
16 - 191,91%34
20 - 244,15%53
25 - 295,14%58
30 - 346,82%82
35 - 396,44%87
40 - 446,53%102
45 - 499,79%142
50 - 5414,40%179
55 - 598,19%106
60+34,67%172
Wlk. miastaWieś34,63%88
< 50 tys.27,07%113
50-100 tys.6,96%81
100-200 tys.8,31%103
> 200 tys.23,03%114
ZawódTop management8,77%101
Pracownicy średniego szczebla18,91%126
Pracownicy fizyczni i rolnicy16,36%82
Emeryci40,32%157
Inni15,64%51
WykształceniePodstawowe41,65%92
Średnie40,25%136
Wyższe16,15%128
Inne1,96%15

Dołącz do dyskusji: “Po zmierzchu” Marka Starybrata przegrało z konkurencją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Waldick
Ten program to dno ale już od dawna wiadomo że oglądalność nie ma żadnego znaczenia dla władz TVP, liczą się tylko stare układy polityczno-biznesowe.
odpowiedź
User
com
PO ZMIERZCHU? czyli wieczorna nuuuuuuuuuda za nasze pieniądze...
odpowiedź
User
suzi
dyrektor dwojki juz wylecial i nie ma sie czemu dziwic.
odpowiedź