Szymon Majewski w reklamie prowadzi tłum klientów do Plusa (wideo)
W nowej kampanii z udziałem Szymona Majewskiego sieć telekomunikacyjna Plus (należąca do grupy Cyfrowy Polsat) jest promowana jako najczęściej wybierana przez klientów przenoszących numery między sieciami. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP, Televisor, Ztudioiburza i Vizeum.
W spocie Szymon Majewski prowadzi tłum klientów do salonu Plusa, co relacjonuje dziennikarka telewizyjna. Ma to symbolizować, że według danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej w ub.r. najwięcej numerów między sieciami przeniesiono do operatora Plusa, w samym czwartym kwartale było to 101,8 tys., jednocześnie telekom stracił 67,7 tys. numerów.
Kampania reklamuje plan abonamentowy za 30 zł miesięcznie (z uwzględnieniem 10 zł rabatu za e-fakturę) obejmujący nielimitowane usługi: rozmowy do wszystkich sieci w Polsce, SMS-y i MMS-y oraz internet.
W poprzedniej kampanii Plusa z udziałem Szymona Majewskiego promowana była oferta wyprzedażowa urządzeń.
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, radio oraz BTL.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa. Spot nakręcił Mateusz Wichłacz, wyreżyserował Łukasz Jaworski, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Televisor i Ztudioiburza. W reklamie wykorzystano piosenkę „Standing Tall” Marka Thomasa.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Na koniec września ub.r. miała sprzedanych 17,27 mln jednostkowych usług (RGU), co wobec 16,85 mln rok wcześniej daje wzrost o 2,5 proc.
W segmencie abonamentowym sprzedaż zwiększyła się o 3,8 proc. do 14,59 mln RGU, a w pionie prepaidowym zmalała o 4,1 proc. do 2,68 mln. Do grupy należą przede wszystkim Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat, Polkomtel oraz przejęte w ostatnich latach Netia i Eleven Sports.
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski w reklamie prowadzi tłum klientów do Plusa (wideo)
Ale faktem jest że od wielu kwartałów w rankingach operatorów ciągle najwięcej ludzi idzie do Plusa i (co ważniejsze) najmniej odchodzi