SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Adamczyk reklamuje przelewy ekspresowe w eurobanku (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca wprowadzone przez eurobank darmowe przelewy ekspresowe BlueCash. Twarzą akcji, przygotowanej przez firmy Brasil, Propeller Film i Starcom, jest Piotr Adamczyk.

Kampania udostępnionych właśnie przez eurobank bezpłatnych przelewów ekspresowych BlueCash informuje, że są one realizowane w ciągu 10 minut. Dziennie (od godz. 4.00 do 23.30) można za darmo wykonać 5 przelewów na łączną kwotę maksymalnie 5 tys. zł. Usługa będzie darmowa do końca października, a potem będzie kosztować 5 zł miesięcznie.

Spot przelewów pokazuje, jak Piotr Adamczyk przygotowuje się do ich promowania, ale jest rozpraszany przez osoby robiące i pijące kawę z ekspresu. Przypomnijmy, że w poprzednich tegorocznych kampaniach eurobanku aktor reklamował pożyczki gotówkowe - jako hip-hopowiec (obejrzyj ten spot) i piosenkarz disco polo (zobacz to).

Obecna kampania obejmuje telewizję (TVP i Polsat - kanały główne i tematyczne, TVN, TVN7, TVN 24, kanały z oferty Atmediów), kina (od 23 sierpnia spoty w sieciach Multikino, Ciemna City, Helios i Imax, reklamy w magazynach „Kukbuk” i „K Mag” dystrybuowanych w kinach), internet (reklamy wizerunkowe na najpopularniejszych portalach horyzontalnych: Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, o2.pl; spoty wideo, działania kontekstowe w porównywarkach cenowych, reklamy mobilne targetowane na urządzenia mobilne).

Za dwa tygodnie w ramach kampanii zaczną być emitowane reklamy bankowości mobilnej w eurobanku. Cała akcja potrwa do końca września.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, spoty wyreżyserował Marcin Serafin, a wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk reklamuje przelewy ekspresowe w eurobanku (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
To jest najgłupsza reklama w historii Eurobanku.Żeby dziecko piło kawę to jest niedorzeczne.
odpowiedź
User
kamil
To jest najgłupsza reklama w historii Eurobanku.Żeby dziecko piło kawę to jest niedorzeczne.
odpowiedź
User
krecik
Jeśli masz dosyc tego, ze ograniczaja nasza wolnosc to przylacz się do kampani przeciwko zakazania papierosow cienkich i mentolowych. Wchodz na prawodlaludzi.pl ! warto tez zajrzec na profil prawodlaludzi na facebooku
odpowiedź