Philips konsoliduje obsługę reklamową, komunikacyjną i mediową w Omnicom
Firma Philips zakończyła przetarg na kompleksową obsługę marketingową. Zdecydowała się powierzyć działania w obszarze kreacji reklamowej, planowania i zakupu mediów oraz komunikacji holdingowi Omnicom.
Zintegrowane konto marketingowe Philipsa szacowane jest na 300 milionów dolarów.
W przetargu, który ruszył w styczniu br. brały udział cztery spółki holdingowe: Omnicom, Dentsu, WPP i MDC Partners. Do obsługi w zakresie kreacji, planowania i zakupu mediów oraz komunikacji wybrała Omnicom.
Philips będzie współpracował z indywidualnym zespołem z różnych agencji Omnicom, kierowanym przez agencję TBWA w zakresie kreacji, OMD - w przypadku obsługi mediowej oraz FleishmanHillard i Ketchum w zakresie PR i komunikacji. Agencje FleishmanHillard i Ketchum współpracowały w tym zakresie z Philipsem dotychczas- od 10 lat.
- Chcąc wzmocnić naszą pozycję lidera jako dostawcy rozwiązań w zakresie technologii medycznych, Omnicom będzie ważną częścią naszych globalnych możliwości marketingowych, pomagając nam dostarczać spersonalizowane, zróżnicowane doświadczenia klientów - powiedziała Lorraine Barber-Miller, dyrektor ds. marketingu i e - oficer ds. handlu w firmie Philips. - Wciąż rozwijamy cyfrowe, aktywne strategie zaangażowania i handlu elektronicznego, które pozwalają nam spotykać się z naszymi klientami tam, gdzie i w jaki sposób chcą być zaangażowani, realizując cel marki Philips - poprawiając zdrowie i samopoczucie ludzi poprzez znaczące innowacje. - do życia - dodała.
Wybór Omnicom to strata dla Dentsu, która przez dwie dekady utrzymywał większość globalnej działalności medialnej Philipsa - planowaniem i zakupem mediów zajmował się Carat.
To także strata dla agencji Ogilvy z WPP, która od 2011 roku zarządzała globalnym kontem kreatywnym Philipsa.
Dołącz do dyskusji: Philips konsoliduje obsługę reklamową, komunikacyjną i mediową w Omnicom