PGE Polska Grupa Energetyczna wybiera agencję interaktywną do dwuletniej współpracy
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na wybór agencji digital, która zajmie się kompleksową obsługą kampanii reklamowych w internecie. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla firmy przez dwa lata od momentu zawarcia umowy
Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiedzialna m.in. za kompleksowe przygotowanie, obsługę i realizację kampanii marketingowych w internecie (tzw. kampanii digital) oraz innych środkach komunikacji, wszelkie działania wspierające te kampanie (w szczególności: spoty reklamowe, sesje fotograficzne, produkcja materiałów graficznych i video, produkcja materiałów przeznaczonych do druku), realizację działań niestandardowych w przestrzeni publicznej, które mogą być częścią kampanii w internecie lub innych środkach komunikacji itp.
Ponadto zwycięska agencja zajmie się całym obszarem istnienia marki PGE w tradycyjnych i internetowych mediach oraz realizacją wszelkich działań wizerunkowych i sprzedażowych.
Wybrana agencja będzie pracować dla PGE przez 24 miesiące od podpisania umowy. Przetarg trwa do 15 lutego, a warunkiem udziału w nim jest wpłata wadium w kwocie 100 tys. zł.
PGE informuje, że przetarg przewiduje zawarcie umowy ramowej maksymalnie z dwiema agencjami.
Obecnie działania reklamowe w internecie dla PGE realizują agencje K2 i VML Poland.
Dołącz do dyskusji: PGE Polska Grupa Energetyczna wybiera agencję interaktywną do dwuletniej współpracy