PGE chce mieć nowy wizerunek, szuka agencji
PGE Polska Grupa Energetyczna ruszyła z przetargiem reklamowym, w którym wybierze agencje reklamowe do stworzenia nowego wizerunku marki. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 4 listopada.
Jak informuje PGE Polska Grupa Energetyczna, budowa nowego wizerunku marki jest niezbędna w związku prowadzonym przez PGE projektem transformacji energetycznej ukierunkowanej na nisko i zero – emisyjne wytwarzanie energii. Grupa PGE planuje osiągnąć neutralność klimatyczną już w 2040 roku co oznacza, że marka PGE potrzebuje również zmiany na poziomie wizerunkowym, a te zmiany konieczne są do wdrożenia już teraz.
Agencje wyłonione w przetargu będą miały szansę stworzyć nowy wizerunek marki PGE, która w najbliższym okresie będzie zmieniać się w znaczącym stopniu, w związku z realizowanym projektem transformacji energetycznej.
W przetargu mogą wziąć udział agencje reklamowe o udokumentowanym doświadczeniu w tworzeniu strategii marek, projektów rebrandingu, w obsłudze projektów marketingowych i komunikacyjnych w zakresie opracowania koncepcji, kreacji i produkcji materiałów reklamowych do kampanii reklamowych z zakresu ATL i BTL. Agencje współpracujące z PGE będą odpowiedzialne również za nadzór nad wdrożeniem nowego pozycjonowania oraz identyfikacji marki.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wybrane agencje będą realizowały również projekty z zakresu kreacji i produkcji materiałów reklamowych do wszelkich bieżących działań komunikacji marketingowej prowadzonej dla marki PGE realizując je spójnie z nowopowstałą strategią marki, szukając jednocześnie indywidualnych rozwiązań wyróżniających markę na rynku.
Oferty można składać do 4 listopada.
Dołącz do dyskusji: PGE chce mieć nowy wizerunek, szuka agencji