„Party” po 1,5 zł i kampanią
Najnowszy numer dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska), który trafi do sprzedaży w poniedziałek 23 lipca br., ukaże się w promocyjnej cenie i wsparty zostanie kampanią reklamową.
Jak już informowaliśmy, wydanie zawierać pierwszy felieton Karoliny Krowin Piotrowskiej, która została nową współpracowniczką tytułu. Tekst dotyczyć ma Hanny Lis (więcej na ten temat).
Poza mutacją pustą w promocyjnej cenie 1,50 zł, najnowsze wydanie „Party” kupić będzie można z płytą DVD z filmem „Sponsoring” za 29,99 zł, z pierwszym tomem kryminału dla kobiet "Agatha Raisin i ciasto śmierci" (4,99 zł) oraz z dodatkiem kulinarnym z przepisami Roberta Sowy (2,99 zł).
Sprzedaż tego wydania i kolejnych numerów pisma wsparta będzie kampanią w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVN Style, 4fun.tv, Polsat Cafe) oraz w punktach sprzedaży prasy (salony HDS - Relay i Inmedio). Spot przygotował duet Magdalena Raczkowska i Marcin Fedisz, a media zaplanował Zenithoptimedia Group.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Party” w kwietniu br. wyniosła 443 542 egz. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Party” po 1,5 zł i kampanią