Pandora ogłasza relaunch marki
Marka biżuterii Pandora wraz z ogłoszeniem jesiennej kolekcji ogłasza relaunch. Inauguracja odbyła się 28 sierpnia podczas globalnego eventu w Los Angeles.
Wraz z końcem sierpnia, Pandora przedstawiła w Californii swoje nowe przesłanie - odzwierciedlenie wielu oblicz każdej kobiety.
- Pandora składa hołd niezwykłej mocy kobiet i poprzez produkty odzwierciedla ich historie, podkreślając najważniejsze dla nich rzeczy, które czynią je takimi, jakimi są. Wszyscy mamy historię do opowiedzenia, a każdy z naszych ręcznie wykończonych charmsów może symbolizować inny rodzaj miłości - Stephen Fairchild, dyrektor kreatywny Pandory.
W związku ze zmianami w pozycjonowaniu, do długoterminowej współpracy marka zaprosiła inspirujące kobiety: Nathalie Emmanuel, Georgię May Jagger, Halimę Aden, Larsen Thompson, Margaret Zhang i Tasyę van Ree.
Nowe zawieszki Pandora O.
Świętując relaunch, Pandora wprowadza nową zawieszkę Pandora O. Zainspirowany klasycznymi elementami okrągły symbol reprezentuje jednoczącą moc biżuterii i jej nieograniczone możliwości wyrażania swojej osobowości.
Nowa kolekcja Pandora Jesieni 2019 zachęca do zbierania charmsów, które będą symbolizowały wszystko to, co kochają współczesne kobiety. Biżuteria dostępna w sklepach od 29 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Pandora ogłasza relaunch marki