„Orzeźwij zmysły” w nowej reklamie Tymbarku (wideo)
Pod hasłem „Orzeźwij zmysły” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napojów Tymbark (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy 303 i ZenithOptimedia Group.
Nowa reklama napojów Tymbark podkreśla ich najważniejszą zaletę, czyli to, że zapewniają owocowe orzeźwienie. W spocie – nakręconym w oparciu o metodę tzw. stop klatki – reakcje bohaterów na ten produkt są symbolizowane przez zmiany kolorów ich ubrań. Przekaz reklamuje przede wszystkim jabłko-miętowy smak Tymbarka.
Przypomnijmy, że oprócz reklam produktowych od kwietnia br. prowadzone są działania marketingowe podkreślające 75 lat istnienia marki Tymbark.
>>> Jubileuszowe logo i muzyczna reklama na 75-lecie Tymbarku (wideo)
>>> Fanfary dla kapsla w jubileuszowej reklamie Tymbarku (wideo)
Natomiast nowy spot trafił do emisji w stacjach telewizyjnych takich jak m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat i TV4. Kreację reklamy przygotowała agencja 303, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Orzeźwij zmysły” w nowej reklamie Tymbarku (wideo)