Oponeo stawia na recykling w nowej kampanii
21 marca rusza nowa proekologiczna kampania prowadzona przez firmę Oponeo we współpracy z ekologiem Dominikiem Dobrowolskim. Celem akcji jest edukacja oraz podniesienie świadomości Polaków w zakresie recyklingu opon samochodów osobowych.
W ramach akcji #KręciNasRecykling Oponeo przewiduje możliwość działania dla tych klientów, którzy zakupią opony z możliwością montażu w jednym z serwisów partnerskich oznaczonych logo akcji. Będą oni mogli za darmo zostawić swoje zużyte opony w serwisie. Następnie firma przekaże je do Centrum Utylizacji Opon, gdzie zostaną odpowiednio zutylizowane a część z nich zostanie poddana recyklingowi i przetworzona na nowe produkty. Dzięki temu kierowcy pozbędą się problemu i zyskają pewność, że nie przyczynią się do degradacji środowiska.
Dodatkowo w ramach akcji, firma Oponeo zobowiązała się posadzić jedno drzewo za każde cztery zebrane w trakcie akcji opony. Celem na ten rok jest posadzenie 1500 drzew.
Cały projekt został zorganizowany wspólnie ze znanym polskim ekologiem - Dominikiem Dobrowolskim, który znany jest z przeprowadzania największych eventów ekologicznych w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Oponeo stawia na recykling w nowej kampanii