ONZ i IAA: Przemieńmy Kopenhagę w Hopenhagę
W internecie trwa kampania proekologiczna związana ze konferencją ONZ w Kopenhadze. Akcję prowadzi organizacja reklamowa IAA.
Internetowa kampania szczytu ONZ w Kopenhadze podkreśla, że spotkają się na nim przywódcy państw z całego świata. Przekaz pod hasłem "Przemieńmy Kopenhagę w Hopenhagę" zachęca do podpisania petycji zachęcającej polityków, żeby ratyfikowali nowy międzynarodowy traktat klimatyczny. Kampania - prowadzona przez ONZ i Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA - ma również na celu zwrócenie uwagi, że zmiana codziennych nawyków też ma wpływ na środowisko.
Akcja rozpoczęła się 27 listopada, obejmując w Polsce m.in. serwisy Advice, Gadu Gadu, IDMnet, o2 i Arbonetwork. Globalną kreację kampanii - zaplanowanej do 7 grudnia - przygotowała agencja Oglivy & Macher, adaptacją przekazu na nasz rynek zajęła się Gruppa66 Oglivy, natomiast media zaplanował dom mediowy Mediacontacts. Wszystkie działania w ramach akcji są prowadzone na zasadach non profit.
Dołącz do dyskusji: ONZ i IAA: Przemieńmy Kopenhagę w Hopenhagę