SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Onet pokaże cykl koncertów „Męskie Granie w domu”, sponsorem Grupa Żywiec

W niedzielę, 29 marca odbędzie się pierwszy z serii internetowych koncertów „Męskie Granie w domu”. Organizuje je Grupa Żywiec wspólnie z ATM Grupą i portalem Onet.pl, który będzie transmitował te wydarzenia.

W pierwszym koncercie z serii „Męskie Granie w domu” zagra zespół Sorry Boys. Będzie to można obejrzeć na portalu Onet.pl w niedzielę 29 marca od godz. 20:15.

Podczas koncertu promowana będzie zbiórka pieniędzy na walkę z epidemią koronawirusa prowadzona w serwisie Siepomaga.pl.

Informacje o kolejnych koncertach będą podawane stopniowo.

Koncerty z domów artystów, bez kontaktu z ekipą producencką

Onet.pl zapowiada, że przy realizacji koncertów zostaną zachowane wszelkie środki ostrożności i bezpieczeństwa związane z epidemią koronawirusa. Wydarzenia będą organizowane w domach wykonawców, przy czym pracownicy odpowiadającej za produkcję transmisji ATM Grupy nie będą mieć fizycznego kontaktu z artystami.

- Przed drzwi artystów zostanie dostarczony dokładnie zdezynfekowany sprzęt, który każdy z ich zainstaluje samodzielnie, korzystając ze zdalnych instrukcji producenta. Wóz transmisyjny z ograniczoną do minimum ekipą (pracującą w maseczkach i rękawiczkach) wypuści miksowany na żywo materiał - zaznaczono.

Grupa Żywiec od 2010 roku organizuje latem cykl koncertów Męskie Granie. Towarzyszy temu kampania reklamowa, na potrzeby której największe gwiazdy trasy przygotowywały piosenkę, w ub.r. Katarzyna Nosowska, Igo, Krzysztof Zalewski i Organek nagrali singiel „Sobie i Wam”.

W związku z epidemią koronawirusa Onet od zeszłego wtorku nadaje program „#zostajewdomu z Onet”, w którym Małgorzata Ohme rozmawia z psychologami, influencerami, nauczycielami i instruktorami o sprawach dotyczących epidemii, o które pytają internauci.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. Onet.pl zanotował 17,17 mln użytkowników, 1,49 mld odsłon oraz 24 minuty i 45 sekund przeciętnego dobowego czasu korzystania przez internautę, a wszystkie strony i aplikacje Ringier Axel Springer Polska miały 21,22 mln odwiedzających, 2,18 mld odsłon oraz 22 minuty i 4 sekund średniego dobowego czasu korzystania.

Natomiast stronę główną Onetu odwiedziło 12,49 mln internautów, wykonując 482,53 mln odsłon oraz spędzając średnio po 60 minut i 27 sekund.

Dołącz do dyskusji: Onet pokaże cykl koncertów „Męskie Granie w domu”, sponsorem Grupa Żywiec

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XX
Ciekawe czy na potrzeby koncertu umyje w domu okna..
0 0
odpowiedź
User
Ali
Fajny pomysł.
0 0
odpowiedź
User
Watcher of the skies
Jeszcze tylko wyjaśnijmy co to jest Sorry Boys... bo pierwsze słyszę
0 0
odpowiedź