„Tu się warzy z zasadami” w reklamie piwa Okocim Mistrzowski Porter (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa piwa Okocim Mistrzowski Porter (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Okocim. Tu się warzy z zasadami”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Warszawa.
Spot z kampanii pokazuje piwowarów z browaru Okocim, którzy oczekują w napięciu na długo leżakowany porter - degustacja tego piwa to moment prawdziwej celebracji i nagroda za trud włożony w jego powstanie. Reklama przypomina również o zdobyciu przez Okocim Mistrzowski Porter pierwszej nagrody na konkursie European Beer Star w 2015 roku i brązowego medalu w 2017 r. w Norymberdze.
Jest to kolejna reklama Okocimia pod hasłem „Tu się warzy z zasadami” - w poprzedniej promowano podstawowy wariant tego piwa.
To pierwsza kampania reklamująca Okocim Mistrzowski Porter, która oprócz internetu obejmuje główne stacje telewizyjne.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).
Dołącz do dyskusji: „Tu się warzy z zasadami” w reklamie piwa Okocim Mistrzowski Porter (wideo)