„Nasz nowy dom” zyskał 130 tys. widzów, ale Polsat w czasie emisji reality-show przegrywa z konkurencją
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,66 mln osób. W porównaniu do początku ósmej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., produkcja zyskała 130 tys. widzów. Polsat w czasie emisji wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.
Dziesiątą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 1 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. (do 15 marca) format ogląda średnio 1,66 mln osób. Przekłada się to na 10,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,72 proc. w grupie 16-59.
Program prowadzony przez Katarzynę Dowbor notuje delikatny spadek oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,70 mln, a trzeci - 1,62 mln.
Nadawana wiosną ub.r. ósma seria reality-show przyciągała przed ekrany o 130 tys. więcej widzów. Gromadziła ona średnio 1,53 mln osób przy udziale wynoszącym 9,55 proc. w 4+, 12,72 proc. w 16-49 oraz 11,43 proc. w 16-59.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 9” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 emitująca gł. serwis sportowy i magazyn „Alarm!”, co przekłada się na 14,89 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,43 proc.), natomiast trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia” i „Dzięki Bogu już weekend”; 11,29 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 Polsat jest wiceliderem, a w 16-59 - zajmuje miejsce trzecie.
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” zyskał 130 tys. widzów, ale Polsat w czasie emisji reality-show przegrywa z konkurencją
Program naprawdę zasługuje na więcej. Jest bardzo misyjny.