TVN Turbo nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, Lifetime najbardziej w dół
W marcu 2018 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce zostało TVN Turbo, które wyprzedziło TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowała się stacja Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym w marcu 2018 roku wyniósł 0,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do marca 2017 roku wynik ten zwiększył się o 21,15 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.
Na drugie miejsce spadło TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,59 proc. i wyniósł 0,62 proc.
Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., zajął Polsat Play. Jego wynik poszedł do góry o 8,51 proc.
Na siódmej lokacie (po awansie z ósmej) znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 100 proc. do 0,18 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 40 proc. do 0,03 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w marcu br. też zajęło awansujące z miejsca drugiego TVN Turbo. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,08 proc., po wzroście o 20 proc.
Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,97 proc. spadł kanał TVN Style (udział tej stacji względem marca ub.r. się nie zmienił).
Podium uzupełnia HGTV, notujący wzrost o 31,91 proc. do 0,62 proc. udziału. Stacja ta przed rokiem była czwarta.
Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 125 proc. do 0,27 proc.
Największy spadek w tym ujęciu odnotował już jednak Polsat Cafe (było to 36,59 proc. do 0,26 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Turbo nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, Lifetime najbardziej w dół