„Kabaret na żywo 7” zyskał 220 tys. widzów. 26,52 mln zł z reklam
Siódmy sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,62 mln osób, o 220 tys. widzów więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 26,52 mln zł.
„Kabaret na żywo 7” na antenie Polsatu pokazywany był w niedziele o godz. 20.05, w okresie od 8 września do 3 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 1,62 mln osób, co przełożyło się na 10,43 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 11,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził przedostatni odcinek nowej serii. Oglądało go 1,97 mln osób.
Dla porównania, piątą edycję „Kabaretu na żywo” (program nazywał się wówczas „Kabaret na żywo według Paranienormalnych” i był emitowany o 21.05) pokazywaną jesienią ub.r. śledziło 1,40 mln osób, co przełożyło się na 10,18 proc. udziału w 4+, 10,86 proc. w 16-49 oraz 10,69 proc. w 16-59. Kabaretowy program zyskał 220 tys. oglądających.
Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 7” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 15,74 proc., nadająca w tym czasie gł. prognozę pogody, „Wojenne dziewczyny” i reality-show „Rolnik szuka żony”. Drugi był TVN (11,09 proc.; „MasterChef” oraz „39 i pół tygodnia”), a czwarta - TVP2 (2,94 proc.; gł. „The Wall. Wygraj Marzenia”).
Również wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 Polsat jest stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce drugie.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach siódmej edycji kabaretowego show wyniosły 26,52 mln zł. Dla porównania drugi sezon na reklamach zarobił 32,51 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kabaret na żywo 7” zyskał 220 tys. widzów. 26,52 mln zł z reklam