SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy Dyrektor Strategiczny w Polymusie

W lipcu 2005 roku stanowisko Dyrektora Strategicznego w agencje Polymus, należącej do Nova Communications Group, objął Michał Leszczyński.

Michał Leszczyński jest absolwentem SGH (Wydział Marketingu i Zarządzania). Od 1997 roku pracował w agencji Testardo a od 2001 w Testardo Bates / Testardo Red Call (2003). Od 2000 roku pełnił funkcje Client Service Director. Był odpowiedzialny za przygotowanie oraz przeprowadzenie i koordynacje kampanii m.in. dla takich Klientów jak: GlaxoSmithKline, Commercial Union, Colgate Palmolive, Cussons, Kofola, Coty, Orlen, Panorama Firm, Boehringer Ingelheim, Raisio Foods Poland, Frito Lay, Grundig, Biedronka, Schulstad, Ferrero, US Pharmacia, Rzeczpospolita.

W Polymus Michał Leszczyński będzie odpowiadał za wsparcie strategii komunikacji dla obecnych klientów agencji oraz za zdobywanie nowych Klientów.

Dołącz do dyskusji: Nowy Dyrektor Strategiczny w Polymusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl