537 tys. widzów „Nieobecnych”, TVN liderem rynku
Serial „Nieobecni” w TVN ogląda średnio 537 tys. widzów, o 251 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu w tym paśmie piaty sezon programu „Projekt Lady”. Produkcja daje stacji pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki serialu „Nieobecni” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 18 października br. Średnia widownia produkcji do 1 listopada wyniosła 537 tys. osób, co przełożyło się na 7,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 604 tys. oglądających.
TVN w paśmie emisji „Nieobecnych” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. seriale zagraniczne, osiąga 5,23 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne; 4,06 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy dokumentalne; 3,15 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN również jest liderem.
„Nieobecni” to serial Player Oryginal, który w serwisie dostępny jest od końca 2020 roku. Bohaterką produkcji jest Mila Gajda (w tej roli Justyna Wasilewska), ciesząca się uznaniem tancerka i performerka, która wraca do rodzinnego Kasprowa na święta Bożego Narodzenia. Na miejscu młoda kobieta odkrywa, że jej najbliżsi zniknęli w tajemniczych okolicznościach. Mili z pomocą przychodzi podkomisarz z Centrum Poszukiwań Osób Zaginionych Filip Zachara (Piotr Głowacki).
W serialu widzowie oglądać mogą także Danutę Stenkę, Annę Dymną, Izabelę Kunę, Grzegorza Damięckiego, Zbigniewa Stryja, Łukasza Garlickiego, Tomasza Włosoka, Aleksandrę Justę i Marię Kanię.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: 537 tys. widzów „Nieobecnych”, TVN liderem rynku