„Napojowskazy” prowadzą w sklepach Carrefour do stoisk z Coca-Colą
Agencja 4Frame przygotowała dla koncernu Coca-Cola „Napojowskazy” - interaktywne rozwiązania, które nawigują po kategorii napojów. Są dostępne w sklepach Carrefour w Warszawie i Poznaniu.
„Napojowskaz” to interaktywne rozwiązanie, którego celem jest nawigacja klienta po kategorii napojów w sieci sklepów Carrefour. Dzięki ledowej instalacji w alejce ułatwia on odnalezienie ulubionego napoju na sklepowej półce.
Po wybraniu produktu na ekranie klient prowadzony jest do regału z napojem poprzez system rozbłyskujących świateł. Wkrótce konstrukcje zostaną dodatkowo wyposażone w kinecta, co ma jeszcze bardziej przyciągnąć uwagę konsumentów.
„Napojowskazy” wprowadzono obecnie w czterech lokalizacjach: Galerii Wileńskiej, Galerii Północnej i Arkadii w Warszawie oraz CH Posnania w Poznaniu.
Za projekt odpowiada agencja 4Frame począwszy od pomysłu, przez kreację aż po realizację. Rozwiązania interaktywne dostarcza Lemon&Orange.
Dołącz do dyskusji: „Napojowskazy” prowadzą w sklepach Carrefour do stoisk z Coca-Colą