SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Amazon, Hyundai i Gillette z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w 2019 roku (top 10)

W czołówce reklam z największą oglądalnością na YouTube w 2019 roku są spoty Amazona, Hyundaia i Gillette. Całkowity czas oglądania wszystkich reklamz pierwszej dziesiątki wyniósł około 275 mln minut, a łączna liczba wyświetleń - ok. 230 mln.

Amazon, reklama Super Bowl Amazon, reklama Super Bowl

YouTube ujawnił najczęściej oglądane reklamy na swojej platformie w 2019 roku. Sześć z 10 najczęściej oglądanych spotów powstało na finały Super Bowl, które odbyły się w lutym br. w USA.

Najczęściej oglądaną reklamą na YouTube był spot Amazona „Not Everything Makes the Cut”, stworzony przez agencję reklamową Lucky Generals (obsługą mediową zajęła się agencja Rufus).

Kolejne miejsca na podium zajęły spot Hyundaia na Super Bowl oraz reklama Gillette, która zachęcała mężczyzn do walki z toksyczną męskością.

Całkowity czas oglądania wszystkich filmów z pierwszej dziesiątki wyniósł około 275 milionów minut, a łączna liczba wyświetleń - około 230 mln.
 


10 najpopularniejszych reklam na YouTube w 2019 roku

1. Amazon : „Not Everything Makes the Cut”
Agencje: Lucky Generals, Rufus
Liczba odsłon: 39,5 mln

2. Hyundai USA: „The Elevator”
Agencje: Innocean, Canvas Worldwide
Liczba odsłon: 38,9 mln

3. Gillette: „We Believe - The Best Men Can Be”
Agencje: Grey
Liczba odsłon: 32,8 mln



4. Apple: „Introducing iPhone 11”
Agencje: Apple, OMD
Liczba odsłon: 31,8 mln

5. Bosch Global: „#LikeABosch”
Agencje: Jung Von Matt, OMD Hamburg
Liczba odsłon: 23,3 mln



6.Doritos: „Chance the Rapper x Backstreet Boys”
Agencje: Goodby, Silverstein & Partners, OMD
Liczba odsłon: 16,7 mln

7. Audi USA: „Science Fair”
Agencje: M/H VCCP, PHD
Liczba odsłon: 14,8 mln

8. Stella Artois: „Change Up The Usual”
Agencje: Mother New York, Dentsu
Liczba odsłon: 13,9 mln

9. Nike: „Dream Crazier”
Agencje: Wieden & Kennedy, Publicis Sapient
Liczba odsłon: 11,1 mln

10. NFL: „The 100-Year Game”
Agencje: 72andSunny, Havas
Liczba odsłon: 7,3 mln

 

Dołącz do dyskusji: Amazon, Hyundai i Gillette z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w 2019 roku (top 10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl