SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Na językach” przegrało z Polsatem i TVP1. Z reklam przyniosło 18 mln zł

Program „Na językach” oglądało jesienią w TVN średnio 1,3 mln widzów, o 200 tys. mniej niż wiosną. Magazyn dał stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, ale w grupie komercyjnej TVN był już liderem. Wpływy reklamowe wyniosły 17,7 mln zł.

Agnieszka Szulim, fot. TVN - Bartosz Krupa/East News Agnieszka Szulim, fot. TVN - Bartosz Krupa/East News

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że drugi sezon “Na językach” przyciągał co tydzień średnio 1,4 mln widzów, co przełożyło się na 12,14 proc. udziału w grupie 4+ i 14,74 proc. w grupie 16-49. Program był nadawany w niedziele o 22.00 w okresie od 1 września do 24 listopada br.

Dla porównania, nadawana wiosną br. pierwsza seria “Na językach” miała więcej widzów, bo 1,5 mln, udział programu w 4+ był wyższy i wyniósł 12,58 proc., ale w grupie komercyjnej był już niższy i uplasował się na poziomie 14,23 proc. (więcej na ten temat).

TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat nadający serial „To nie koniec świata”, co dało mu 13,65 proc. udziału. Lepsza od TVN była też Jedynka (filmy fabularne; 13,22 proc.). Natomiast słabiej od TVN wypadła Dwójka (“I kto to mówi”, „Kocham Kino”, 4,16 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej stacja TVN była już liderem, a drugie miejsce zajmował Polsat.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

1 574 470

13,65%

14,39%

TVP1

1 524 740

13,22%

12,29%

TVN - Na językach

1 400 668

12,14%

14,74%

TVP2

479 600

4,16%

3,85%


Wpływy reklamowe z 13 odcinków programu wyniosły 17,7 mln zł, podczas gdy licząca o trzy odcinki więcej pierwsza seria z reklam przyniosła 13,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Z naszych informacji wynika, że stacja przymierza się do emisji kolejnego sezonu “Na językach” w ramówce wiosennej. Redakcja ma wrócić do pracy już w lutym. - Jesteśmy zadowoleni z wyników tego programu. Natomiast na razie dopiero pracujemy nad budżetem programowym na 2014 rok i jest za wcześnie, żeby rozmawiać o planach na przyszły rok - ucina jednak Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można relacje reporterskie oraz dyskusję w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany jest we współpracy z dziennikiem „Fakt”. Za produkcję wykonawczą odpowiada firma De Jerez Remigiusza Maścianicy.

Dołącz do dyskusji: “Na językach” przegrało z Polsatem i TVP1. Z reklam przyniosło 18 mln zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Ten program to totalne badziewie nad badziewiami ,Szulim to sie nie nadaje do prowadzenia zadnych programow ,ja wole obejrzec sobie jakis film na innych kanalach w tym czasie niz ogladac i sluchac tych bredni ktore mowi ta pusta lala Szulim
0 0
odpowiedź
User
szołbiznes..
.....ale gdzie? W TVN, TVP i Polsacie? Żarty sobie robicie? A może „wycieruchy ścianek” to szołbiz?
0 0
odpowiedź
User
l
szmira badziewie tandeta i medialny zalosny zaściankowy syf medialny program dla debili o debilach z polskiego odpustowego tzn szol biznesu Poziom Non stop W-wa albo ekipa z W-wy
0 0
odpowiedź