„Mój Kucyk Pony” nowym liderem wśród magazynów dziecięcych. Tylko „Księżniczka” na plusie
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Mój Kucyk Pony”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 43 593 egz. W porównaniu do kwietnia 2014 roku zmniejszyła się ona o 7,96 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był jednak trzeci.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce spadły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 40 906 egz., niższym o 24,53 proc. niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w rankingu.
Podium uzupełnia „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada), który rok wcześniej był drugi. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 39 160 egz., po spadku o 21,33 proc.
Piąte miejsce zajęła „Księżniczka” (Egmont Polska), której wynik zwiększył się o 0,39 proc. do 34 642 egz. - to z kolei był jedyny wzrost w zestawieniu.
ZKDP | kwiecień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Mój Kucyk Pony | 58 990 | 43 593 | 43 593 | 55 000 | 47 364 | 47 364 |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 70 000 | 40 906 | 40 906 | 75 000 | 54 199 | 54 199 |
Scooby - Doo! | 74 972 | 40 312 | 39 160 | 79 540 | 49 779 | 49 779 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 49 593 | 35 199 | 35 199 | 55 420 | 40 982 | 40 982 |
Księżniczka | 55 000 | 34 642 | 34 642 | 55 000 | 34 508 | 34 508 |
Lego Friends. Magazyn | 49 915 | 28 055 | 28 055 | - | - | - |
Magazyn MiniMini | 39 998 | 24 349 | 24 349 | 42 941 | 24 939 | 24 939 |
Kubuś i Przyjaciele | 38 000 | 23 150 | 23 150 | 48 000 | 24 643 | 24 643 |
Auta | 40 000 | 23 020 | 23 020 | 48 000 | 23 062 | 23 062 |
W kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 48 proc.) pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła tutaj „Księżniczka” - było to 19,44 proc.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Mój Kucyk Pony | 58 990 | 43 593 | 43 593 | 58 000 | 38 686 | 38 686 |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 70 000 | 40 906 | 40 906 | 70 000 | 44 345 | 44 345 |
Scooby - Doo! | 74 972 | 40 312 | 39 160 | 74 939 | 41 696 | 40 740 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 49 593 | 35 199 | 35 199 | 50 000 | 34 739 | 34 739 |
Księżniczka | 55 000 | 34 642 | 34 642 | 55 180 | 43 003 | 43 003 |
Lego Friends. Magazyn | 49 915 | 28 055 | 28 055 | 49 812 | 33 536 | 33 236 |
Magazyn MiniMini | 39 998 | 24 349 | 24 349 | - | - | - |
Kubuś i Przyjaciele | 38 000 | 23 150 | 23 150 | 38 600 | 15 642 | 15 642 |
Auta | 40 000 | 23 020 | 23 020 | 40 150 | 22 728 | 22 728 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Mój Kucyk Pony” nowym liderem wśród magazynów dziecięcych. Tylko „Księżniczka” na plusie