Młodzi użytkownicy napędzają wzrost wideo online
W ciągu ostatniego roku po raz kolejny zaobserwowano rozwój podwzględem oglądania klipów wideo w sieci.
Stało się tak głównie dzięki trwałemu wzrostowi liczbysubskrybentów szerokopasmowego dostępu do sieci oraz rosnącejliczbie opcji oglądania wideo online - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na badanie firmy Leichtman ResearchGroup.
31 procent ogółu dorosłych internautów z USA ogląda wideo onlineco najmniej raz w tygodniu, w porównaniu do 25 procent przedrokiem. 10 procent ogląda też klipy wideo w sieci każdego dnia.Wzrost pod względem korzystania z wideo online zaobserwowano jednakprzede wszystkim w przypadku młodszych respondentów.
W porównaniu z ubiegłym rokiem odsetek badanych w wieku od 18 do34 lat oglądających wideo online co najmniej raz w tygodniuzwiększył się z 28 do 42 procent. Tymczasem w przypadku osób wwieku co najmniej 35 lat wskaźnik ten wzrósł jedynie z 13 do 15procent.
Z badania Leichtman Research Group wynika również, że 9 procentbadanych oglądających filmiki wideo w internecie zdecydowaniezgadza się ze stwierdzeniem, iż obecnie rzadziej oglądajątelewizję. Również 9 procent przyznało, że ostatni odcinek programutelewizyjnego obejrzało tydzień wcześniej w sieci.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Młodzi użytkownicy napędzają wzrost wideo online