Młodzi piłkarze w koszmarze Arkadiusza Milika reklamują turniej o Puchar Tymbarku (wideo)
Startuje telewizyjna kampania reklamująca turniej piłkarski dla dzieci "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku". W akcji, przygotowanej na zlecenie Maspexu Wadowice (producenta Tymbaru) przez Scholz & Friends Warszawa i Mindshare Polska, bierze udział napastnik naszej reprezentacji Arkadiusz Milik.
Reklama składa się z migawek z finału zeszłorocznej edycji turnieju "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku", rozegranego na Stadionie Narodowym w Warszawie na początku maja. Spot podkreśla, że co roku w turnieju bierze udział 300 tys. dzieci, z których wybrani w przyszłości będą grać w reprezentacji Polski.
Ujęcia okazują się koszmarnym snem Arkadiusza Milika, obecnego zawodnika naszej drużyny narodowej, czującego na plecach oddech młodszych następców. Milik został ambasadorem reklamowym turnieju "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku", w którym brał udział jako dziecko. Był gościem tegorocznego finału rozegranego 2 maja i wręczył medale zwycięzcom.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest prowadzona od 11 maja w telewizji.
Kreacją spotu zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Młodzi piłkarze w koszmarze Arkadiusza Milika reklamują turniej o Puchar Tymbarku (wideo)