Mixx Awards 2013: zgłoszenia w 13 kategoriach do 17 września
IAB Polska zaczyna tegoroczną edycję konkursu Mixx Awards dla twórców najlepszych kampanii reklamowych w internecie. Nagrody zostaną rozdane podczas gali 6 listopada br. Tego samego dnia po raz pierwszy odbędzie się Mixx Conference, poświęcona tematyce efektywności kampanii reklamowych.
W ramach konkursu Mixx Awards 2013, twórcy kampanii reklamowych w internecie mogą zgłaszać swoje prace w 13 kategoriach: kampania wizerunkowa, wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew, najlepsze zastosowanie nowych mediów, marketing społecznościowy, wideo online, gry, branded content, lojalność wobec brandu, kampanie społeczne i non-profit, kampanie cross-mediowe, mobile/apps/tablets oraz strona brandowa. Najwyżej oceniona kampania bez podziału na kategorie otrzyma tytuł "Best in Show".
Ponadto IAB Polska oraz wszystkie firmy członkowskie związku zgłoszą kandydatów do nagród za dokonania - dla człowieka, marketera, agencji oraz domu mediowego roku. W poprzednich edycjach konkursu kandydatury oraz nagrody w powyższych kategoriach przyznawał zarząd IAB Polska.
Do Mixx Awards 2013 mogą zostać zgłoszone polskie interaktywne kampanie reklamowe, które były wyemitowane w okresie od 17 września ub.r. do 16 września br. Warunkiem jest nadesłanie do 16 września br. poprzez stronę mixx-awards.pl opisu kampanii, filmu ze zgłoszonej kampanii (nie dłuższego niż 30 sekund) oraz adresu strony internetowej kampanii z dostępnymi kreacjami lub dodatkowymi materiałami wykonanymi przez twórców.
Oceny nadesłanych prac dokona jury składające się z przedstawicieli agencji, domów mediowych oraz marketerów (klientów). Nad całością przebiegu głosowania czuwać będzie zewnętrzny audytor - firma PWC. Nagrody zostaną wręczone podczas gali, która odbędzie się 6 listopada br. w warszawskim klubie Palladium.
W ubiegłorocznej edycji Mixx Awards nagrodę Best In Show otrzymała kampania „Lech Tribute”, człowiekiem roku zostali polscy internauci., agencją roku - K2 Internet , domem mediowym roku - MEC Global a marketerem roku - Nike (zobacz szczegóły).
W tym roku dniu rozdania nagród zaplanowana została organizacja konferencji Mixx Conference, która w całości będzie poświęcona tematyce efektywności kampanii reklamowych w internecie. Skierowana ona jest do działów marketingu, działów interaktywnych dużych firm i korporacji oraz do branży interaktywnej. Wkrótce ogłoszony ma zostać program konferencji.
Mixx Conference ma być wydarzeniem cyklicznym organizowanym wspólnie z galą Mixx Awards, w związku z czym całe wydarzenie otrzymało nową nazwę: Mixx Awards & Conference.
Dołącz do dyskusji: Mixx Awards 2013: zgłoszenia w 13 kategoriach do 17 września