58 tys. widzów „Mistrzów podrywu”. TVN Style na czele stacji lifestylowych
Nowy kontrowersyjny program „Mistrzowie podrywu” ogląda średnio 58 tys. widzów, co się przekłada na 0,55 proc. udziału w rynku w 4+ i 1,02 proc. w 16-49. TVN Style w czasie jego emisji jest liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych. - Być może zrealizujemy podobny program tylko o kobietach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.
TVN Style „Mistrzów podrywu” pokazuje we wtorki o godz. 22.25, począwszy od 7 marca br. Średnia widownia programu do 4 kwietnia br. wyniosła 58 tys. osób, co przełożyło się na 0,55 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 1,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory zdecydowanie najwięcej widzów obejrzało odcinek z 28 marca, który zgromadził 69 tys. widzów.
TVN Style w czasie emisji kontrowersyjnego programu, czyli w paśmie między godz. 20.25, a 23.05 ma 0,52 proc. udziału, co daje mu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród kanałów lifestylowych. Drugie miejsce o tej porze zajmuje stacja HGTV, która ma 0,41 proc. udziału. Trzeci jest Polsat Cafe (0,33 proc.), a czwarte miejsce należy do TLC (0,32 proc.).
Zdecydowanie większą przewagę nad konkurencją TVN Style ma wśród widzów w grupie komercyjnej, gdzie udział tej stacji wynosi 0,96 proc. Wynik drugiego HGTV plasuje się na poziomie 0,49 proc. Dalej plasują się TLC (0,35 proc.) i Polsat Cafe (0,34 proc.).
- „Mistrzowie podrywu” cieszą się sporą popularnością - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN. - To program o mężczyznach, którzy mają trudności z nawiązaniem relacji z płcią przeciwną. W cyklu pokazujemy ich historie i problemy, z jakimi zmagają się, aby znaleźć upragnioną miłość - dodaje.
W dokumentalnym cyklu „Mistrzowie podrywu” występuje kilku mężczyzn, mających problemy w nawiązywaniu relacji damsko-męskich. W kolejnych odcinkach uczestnicy poznają techniki nawiązywania relacji interpersonalnych z elementami flirtu - zarówno w teorii, jak i w praktyce.
Ich trenerem jest Marcin Szabelski, który prowadzi własną szkołę uwodzenia dla mężczyzn.
Program jeszcze przed emisją wywołał sporo kontrowersji m.in. w sieci pojawiła się petycja z żądaniem jego usunięcia z anteny, którą do tej pory poparło ponad 2500 osób (w tym 1400 do końca lutego br.). - Nieprawdopodobne jest to, że program wywołał tak wiele emocji jeszcze przed premierą. Wiele osób oceniło go nie mając pojęcia o czym tak naprawdę jest - komentuje nam Łupina.
Portal Wirtualnemedia.pl ustalił nieoficjalnie, że na podstawie doświadczeń z „Mistrzów podrywu” TVN Style rozważa realizację podobnego formatu, ale z kobietami, które mają problem ze znalezieniem odpowiedniego mężczyzny.
- Być może zrealizujemy podobny program tylko o kobietach - informuje Wirtualnemedia.pl zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.
Na razie stacja pracuje nad koncepcją reality-show. Miałby w nim wystąpić zupełnie nowy ekspert od podrywania.
Dołącz do dyskusji: 58 tys. widzów „Mistrzów podrywu”. TVN Style na czele stacji lifestylowych