Miesięczniki dla rodziców tracą, liderem „Mamo, to ja”
W lipcu br. wszystkie miesięczniki dla rodziców zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Twoje Dziecko”. Liderem zestawienia pozostało pismo „Mamo, to ja".
Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla rodziców pozostało pismo „Mamo, to ja” (Edipresse Polska), którego sprzedaż ogółem w lipcu br. roku spadła o 9,67 proc. względem lipca ub.r. roku i wyniosła ona 69 596 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Dziecko" (Agora) z wynikiem na poziomie 57 592 egz. po spadku o 5,76 proc. -jest to jednocześnie najmniejszy spadek w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się magazyn „Mam Dziecko” (Wydawnictwo Bauer) którego sprzedaż ogółem w lipcu br. wyniosła 48 268 egz. i względem lipca ub.r. pismo to zanotowało spadek sprzedaży wynoszący 20,35 proc.
Z kolei największym spadkiem dotknięte zostało zajmujące czwarte miejsce w zestawieniu „Twoje Dziecko” (Edipresse Polska). Sprzedaż tego pisma spadła bowiem o 30,31 proc. do 41 057 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to Ja | 69596 | 77046 |
Dziecko - Miesięcznik Troskliwych Rodziców | 57592 | 61114 |
Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko | 48268 | 60597 |
Twoje Dziecko | 41057 | 58915 |
M jak Mama | 18182 | 24740 |
Twój Maluszek | 3760 | 5208 |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największy wzrost sprzedaży ogółem (aż 47,86 proc.) także zanotowało pismo „Twoje Dziecko” (Wydawnictwo Bauer). Natomiast także i tutaj najmniej straciło „Dziecko” – 7,91 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | lipiec | czerwiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to Ja | 69596 | 78268 |
Dziecko - Miesięcznik Troskliwych Rodziców | 57592 | 62542 |
Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko | 48268 | 55450 |
Twoje Dziecko | 41057 | 78738 |
M jak Mama | 18182 | 22716 |
Twój Maluszek | 3760 | 6345 |
Dołącz do dyskusji: Miesięczniki dla rodziców tracą, liderem „Mamo, to ja”