Microsoft z Digg
Koncern Microsoft Corp. zawarł porozumienie, na mocy którego będziewyłącznym dostawcą reklam w serwisie Digg.com.
Digg.com jest serwisem tworzonym przez jego użytkowników. Newsyw nim zamieszczane podlegają ocenie użytkowników, od których liczbygłosów zależy miejsce danej informacji w hierarchii serwisu.Digg.com zyskał sobie nawet miano sztandarowego przykładu strony wstylu Web 2.0. Według firmy badawczej Hitwise, jest on najczęściejodwiedzaną stroną z informacjami technologicznymi w sieci. Korzystaz niej ponad 17 milionów internautów miesięcznie.
Dzięki umowie, Microsoft zastąpił Google na miejscu dostawcyreklam dla Digg.com. Obie strony zawarły trzyletnią umowę, którazacznie obowiązywać w najbliższych tygodniach. Szczegóły finansoweporozumienia nie zostały ujawnione. Wpływ na decyzję właścicieliDigg.com miała rekomendacja ze strony serwisu społecznościowegoFacebook, z którym Microsoft ma zawarte podobne porozumienie.
To nie jedyna inicjatywa koncernu z Redmond na rynku reklamyinternetowej. Obecnie czeka on na sfinalizowanie wartego 6miliardów dolarów zakupu firmy aQuantive Inc.
Dołącz do dyskusji: Microsoft z Digg