Microsfot z WSJ
Microsoft będzie nowym dostawcą reklam na stronach internetowychnależących do The Wall Street Journal.
Umowa dotyczy reklam w postaci linków tekstowych, pojawiającychsię na dole artykułów umieszczanych na stronie WSJ.com, a takżeumieszczanych nad wynikami wyszukiwania w serwisie - informujeserwis TechWeb.
Porozumienie, którego szczegółów finansowych nie ujawniono,dotyczy również wielu innych stron należących do wydawnictwa DowJones & Co. (obecnego właściciela WSJ, który niedawno zostałprzejęty przez koncern Ruperta Murdocha News Corp.), m.in.Barrons.com, MarketWatch.com i AllThingsD.com.
Do tej pory WSJ korzystał w tym zakresie z usług dwóch różnychdostawców reklam - firmy Pulse 360 w przypadku reklam na doleartykułów oraz Business.com w przypadku płatnych reklam wwyszukiwarce.
umowa między Microsoftem i WSJ zacznie obowiązywać od 1 lutego.Nie będzie ona miała wpływu na reklamy graficzne w serwisie. Ichdostawcą jest firma DoubleClick Inc., której przejęcie planujeGoogle.
źródło: TechWeb
Dołącz do dyskusji: Microsfot z WSJ