Michał Cortez: z The Addictives do Saatchi & Saatchi Poland
Michał Cortez zaczął pracę jako e-commerce manager w agencji Saatchi & Saatchi Poland. Wcześniej pracował m.in. w The Addictives i Answear.com.
W Saatchi & Saatchi Poland Michał Cortez dołączył do zespołu odpowiedzialnego za planowanie strategii w zakresie e-commerce i e-merchandisingu. Współpracuje z e-commerce directorem Tomaszem Waligórą, zajmuje się też koordynacją działań performance marketingowych i marketing automation dla klientów agencji. Obecnie uczestniczy w projektach realizowanych dla marek Philips, Microsoft i Bosch.
Od jesieni 2012 roku do końca ub.r. Cortez był e-commerce directorem w agencji The Addictives, realizując projekty m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, Empik Media & Fashion Group i Polkomtelu. Przedtem przez dwa lata pełnił funkcję account managera w sklepie internetowym Answear.com. Odpowiadał za implementację strategii customer-centric, multichannel i mobile commerce. Wcześniej pracował m.in. w firmie Marketing Investment Group (gdzie współtworzył kanał sprzedaży internetowej dla sieci sklepów Sizeer) i agencji Unique Polska.
Michał Cortez specjalizuje się w strategiach sprzedażowych dla marek i sklepów internetowych i w optymalizacji projektów eCommerce i działań online marketingowych (SEM, CRO, user experience i social media). Ukończył Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim, obecnie wykłada m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i Akademii Górniczo-Hutniczej.
Dołącz do dyskusji: Michał Cortez: z The Addictives do Saatchi & Saatchi Poland