Mega Rodzinka promuje nową ofertę UPC (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła nową promocję, w ramach której klienci mogą otrzymać dostęp do jednej z usług - telewizji cyfrowej lub internetu - przez pół roku za darmo. Nową ofertę wspiera kolejna odsłona kampanii z Megą Rodzinką UPC.
W ramach promocji klient wybiera co najmniej dwie usługi, w tym pakiet telewizji Select Extra HD i internet o szybkości 60 Mb/s. Przez pierwsze sześć miesięcy umowy, podpisywanej na 24 miesiące, jedna z tych usług jest za dostępna darmo, a koszt drugiej to 70 zł miesięcznie. Dodatkowo klient może dokupić internet o szybkości 120 Mb/s, pakiet telewizyjny Max, nagrywarkę w usłudze telewizyjnej lub pakiet minut. Koszt każdej z tych opcji to 15 zł miesięcznie i doliczany jest on od pierwszego miesiąca.
Po okresie promocji koszt pakietu składającego się z usługi internetu 60 Mb/s i telewizji Select Extra HD wyniesie 119 zł plus cena wybranych przez klienta usług dodatkowych, takich jak internet o szybkości 120 Mb/s, pakiet telewizyjny Max, nagrywarka lub pakiet minut. Promocja trwa do końca października br.
Spot telewizyjny, promujący najnowszą ofertę UPC, jest emitowany jest w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Działania prowadzona są też w radiu, internecie oraz na outdoorze.
Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada agencja Heart & Brain, za postprodukcję odpowiadało studio Platige Image, a media zaplanował dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Mega Rodzinka promuje nową ofertę UPC (wideo)