SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaMarkt stawia na nową platformę komunikacji "Let's Go"

Ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt pod hasłem „Let’s Go!”.

Nowa kampania marki, obejmująca wszystkie główne kanały komunikacji, skupia się na ludziach, ich pasjach i potrzebach. Hasło „Let’s Go!” to impuls do działania, odkrywania swojego potencjału i radości z życia dzięki nowym technologiom!  „Let’s Go!” łączy wszystkie działania marketingowe i spaja całą komunikację – zarówno na zewnątrz, jak i do pracowników marki.

- Wychodzimy do klientów z przesłaniem „Let’s Go!”, które jest zaproszeniem do odkrywania technologii na nowo, korzystania z jej nieograniczonych możliwości i cieszenia się nią każdego dnia i w każdych okolicznościach! Pokazujemy, że poprzez profesjonalną obsługę i szeroką ofertę dopasowanych usług wzbogacamy, ale zarazem upraszczamy życie naszych klientów – użytkowników nowych technologii - mówi Anna Tutak-Kordyl, dyrektor marketingu MediaMarkt.

„Let's Go!” obejmie też employer branding

Pod hasłem „Let's Go!” zostaje uruchomiona międzynarodowa kampania employer brandingowa, która będzie realizowana w różnych kanałach komunikacji.

- Nasi pracownicy są siłą marki i sercem kampanii „Let’s Go!”. Bez nich i ich zaangażowania nie byłoby obsługi klienta. To oni stanowią o różnorodności i wartości firmy pokazując o co chodzi w MediaMarkt: o ducha zespołu, orientację na klienta i entuzjazm do technologii. Nową kampanią chcemy inspirować ludzi, aby dołączyli do nas i wspólnie kształtowali przyszłość firmy – mówi Joanna Czuchnowska, dyrektor HR w MediaMarktSaturn.

Koncepcja międzynarodowej kampanii „Let’s Go!” dla MediaMarkt została opracowana przez agencję kreatywną Saatchi&Saatchi. Produkcją spotów reklamowych dla marki w Polsce zajął się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Garden Of Words. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.

Dołącz do dyskusji: MediaMarkt stawia na nową platformę komunikacji "Let's Go"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm...
raczej słabe
odpowiedź
User
Let’s go
Notttttt
odpowiedź
User
Robert Kępiński
Razem znajdziemy to co dla ciebie najlepsze. Mając usługę wynajmu RentMe z pełnym ubezpieczeniem tylko w Media Markt. Tylko teraz - raty 0% i do pół roku nie płacisz. RRSO 0%.
odpowiedź