Marki najbardziej przyjazne gejom
Należąca do koncernu medialnego NBC Universal amerykańska telewizja Bravo została wybrana najbardziej "przyjazną gejom" firmą we wspólnym badaniu agencji Prime Access i firmy PlanetOut.
Z pierwszej piątki czołowe cztery firmy pochodziły z sektora medialnego i technologicznego. Za Bravo znalazły się Apple, Showtime, HBO i Absolut - informuje serwis Marketing Charts.
Na telewizję Bravo jako przyjazną gejom wskazało 52 procent badanych gejów. Apple otrzymało 39 procent, Showtime 35 procent, HBO 34 procent, a Absolut 33 procent głosów. Na kolejnych miejscach znalazły się firmy: Levi's (33 procent), American Express (24 procent), Starbucks (23 procent), American Airlines (23 procent), Target (23 procent), Saturn (21 procent), Subaru (20 procent) oraz Bacardi (20 procent).
Z kolei w przypadku firm uznanych za najmniej przyjazne gejom, żadna nie pochodziła z branży medialnej lub technologicznej. Na czołowych miejscach znalazły się tutaj BP, Gilette, Cadillac oraz Kraft.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Marki najbardziej przyjazne gejom