Marki linii lotniczych najczęściej odpowiadają na wpisy twitterowiczów (infografika)
W II kwartale bieżącego roku marki na Twitterze odpowiadały średnio na 35 proc. zadawanych przez użytkowników pytań - wynika z danych Socialbakers.
Odsetek odpowiedzi marek na pytania użytkowników Twittera co prawda wzrósł o 7 pkt. proc. w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku, ale spadł o 3 pkt. proc. wobec wcześniejszych trzech miesięcy.
Najczęściej na posty użytkowników odpowiadały w II kwartale tego roku brandy linii lotniczych (52,6 proc.), wyprzedzając marki z sektora finansowego (41,7 proc.) oraz telekomunikacyjnego (35,9 proc.). Rok wcześniej wyżej wymienione branże również znajdowały się w pierwszej trójce. Podobnie wygląda sytuacja na Facebooku (więcej na ten temat).
Biorąc pod uwagę pytania użytkowników popularnego mikrobloga, na które marki udzieliły i nie udzieliły odpowiedzi, liderem rankingu Top 10 było w II kwartale Tesco, przed Virgin Media, Vodafone Netherlands, American Airlines, Vodafone UK, O2 UK, Claro Argentina, Nike, KLM i Safaricom Kenya.
Dołącz do dyskusji: Marki linii lotniczych najczęściej odpowiadają na wpisy twitterowiczów (infografika)