SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Kowol: ze Starcomu do Value Media

Marcin Kowol zaczął pracę jako web analyst w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracował m.in. w domu mediowym Starcom i agencji interaktywnej The Digitals.

Marcin KowolMarcin Kowol

W Value Media Marcin Kowol dołączył do działu kierowanego przez Piotra Patera. Zajmuje się scoringiem oraz projektowaniem strategii analitycznych dla głównych klientów firmy.

Poprzednio pełnił funkcję analityka webowego w Starcomie, odpowiadając za polskie serwisy Samsunga i Deichmana. Wcześniej jako freelancer realizował projety SEO m.in. dla Gratki, Polskapresse, Grupy AdWeb czy Evo. Ponadto przez prawie dwa lata współzarządzał działem SEO, SEM i analityki w agencji interaktywnej The Digitals.

Z branżą marketingu internetowego jest związany od ponad 10 lat.

Dołącz do dyskusji: Marcin Kowol: ze Starcomu do Value Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl