Animowana torba w kampanii Mamyito.pl
Trwa kampania marki Mamyito.pl – polskiej platformy e-grocery, która oferuje zakupy spożywcze przez internet oraz dostawę prosto do klienta. Główną bohaterką kampanii „Twoje większe zakupy z uśmiechem” jest nowa brand hero marki – torba Mamita.
Osią kampanii i zarazem postacią promującą korzyści związane z korzystaniem z platformy Mamyito.pl jest animowana torba zakupowa Mamita – naturalny ambasador marki.
Centralną część kampanii stanowi animowany spot video nawiązujący stylistyką do mangi, w którym Mamita i towarzyszące jej warzywa i produkty spożywcze przeprowadzają widza przez proces robienia zakupów online. Aby dodatkowo wyróżnić kreację Mamita śpiewa w rytm powszechnie znanego i szybko wpadającego w ucho motywu muzycznego „Ievan polkka”.
- Naszym celem było znalezienie platformy komunikacyjnej, która wyróżni Mamyito.pl na tle innych supermarketów online, a jednocześnie zbuduje więź emocjonalną z klientami, co przełoży się na ich decyzje zakupowe. Idea kreatywna i postać Mamity zaproponowana przez agencję Madogz w stu procentach spełniły te założenia - mówi Kamil Kopania, dyrektor operacyjny w Mamyito.pl.
Kampania z nową brand hero potrwa do połowy czerwca i obejmie zintegrowane działania w kanałach digital, radiu i OOH. Postać Mamity pojawi się także we wszystkich kanałach własnych marki i będzie towarzyszyć klientom na każdym etapie procesu zakupowego – od pierwszej wizyty na stronie internetowej, aż po wizytę kuriera.
Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Madogz, a planowaniem i zakup mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Animowana torba w kampanii Mamyito.pl