Mały Głód pierwszy raz mówi w reklamie Danio
Wystartowała nowa kampania reklamowa Danio z portfolio Danone. Jej celem jest prezentacja tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego. Bohaterem reklam jest Mały Głód, który po raz pierwszy w swojej historii zabiera głos.
“Napiłbyś się Danio?” - te słowa padają, po raz pierwszy w historii istnienia postaci, z ust Małego Głoda w spocie reklamowym, który emitowany jest w telewizji w ramach nowej kampanii marki Danio. W jego głosie słychać niepokój, gdyż nowość marki – kremowy jogurt pitny marki Danio – to dla Małego Głoda realne zagrożenie. Dzięki płynnej formie dostępnej w wygodnej butelce, po produkt można sięgnąć praktycznie wszędzie, zwalczając poczucie małego głodu.
Dodatkowo kampania prowadzona będzie w serwisach VoD czy na platformach społecznościowych – m.in. TikToku, Facebooku czy Instagramie. Komunikacja obecna będzie także w punktach sprzedaży. Marka zaplanowała również szereg działań niestandardowych.
We Wrocławiu, Krakowie i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym na ulicach pojawią się tramwaje oklejone kremowymi kreacjami Danio, zaś w wielu miastach w całym kraju pojawią się specjalne Danio Busy, którymi podróżować będzie nie tylko Mały Głód, lecz także goście specjalni. Informacje o lokalizacjach będą na bieżąco podawane na stronie internetowej marki.
Szeroko zakrojona kampania ma na celu przede wszystkim promocję tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego Danio. Bogaty w białko i wapń produkt dostępny jest w poręcznych butelkach o pojemności 270 g. Konsumenci mogą wybierać spośród czterech atrakcyjnych smaków: klasycznej wanilii, tropikalnego mango, ciasteczkowego oraz owocowego duetu (truskawka-jagoda).
- Danio od lat cieszy się dużą popularnością, a nasze serki są obecne w niemal co drugim polskim gospodarstwie domowym. Uważnie wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, dlatego rozszerzyliśmy nasze portfolio o nowy produkt: jogurt pitny. Segment ten dynamicznie rośnie, w 2023 roku urósł wolumenowo o ponad 4 proc. rok do roku, a wartość sprzedaży wzrosła o blisko 20 proc. Ukłonem w stronę naszych konsumentów jest także powrót Małego Głoda do komunikacji. Mamy nadzieję, że pierwsze wypowiedziane przez niego słowa spotkają się z entuzjazmem – mówi Agata Szymańska, menedżerka marki Danio.
Za przygotowanie spotu reklamowego i kreacji odpowiada Feeders Agency, reżyserem spotu jest Mac Adamczak. Kreacje out of home oraz key visual opracowała agencja Ekstrakt Studio, natomiast aktywacje klienckie stworzyła agencja Kamikaze. Plan kampanii i zakup mediów pozostaje po stronie Essence Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Mały Głód pierwszy raz mówi w reklamie Danio