SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mały browar z dużym piwem” w kampanii Łomży (wideo)

W telewizji dobiega końca kampania reklamowa piwa Łomża. Akcję pod hasłem „Mały browar z dużym piwem” przygotowały firmy Brain, Testardo, Film Works i Starlink.

Prowadzona obecnie w telewizji kampania reklamowa Łomży podkreśla, że chociaż to mały browar, produkuje piwo wysokiej jakości. Ten przekaz zostaje odzwierciedlony wizualnie w następujący sposób: na początku poszczególnych spotów bohater znajduje się w małym okienku, po czym pojawia się kufel piwa Łomża w dużym zbliżeniu.


 


Reklamy są emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVP1, Polsat, TVN, TVP2), informacyjnych oraz stacjach niszowych skierowanych do mężczyzn. W poprzednim etapie – prowadzonym w maju i czerwcu br. – akcja obejmowała też outoor (nośniki 6x3, CLP, metro warszawskie, siatki wielkoformatowe).


Kreacją pierwszego etapu kampanii zajęła się agencja reklamowa Brain, drugą osłonę przygotowała agencja Testardo, spoty wyprodukowała firma Film Works, a za planowanie zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink. Akcja potrwa do końca września.

Dołącz do dyskusji: „Mały browar z dużym piwem” w kampanii Łomży (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
meteor
zabrakło moim zdaniem reklamy małego niepasteryzowanego, które z całej rodziny jest najlepsze
20 12
odpowiedź