SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Kotlarczyk przewodniczącą jury Effie Awards Poland 2023

Magdalena Kotlarczyk, szefowa polskiego oddziału Google, pokieruje pracami Jury Effie Awards 2023. W tym roku w skład jury weszło ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na czternaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.

Magdalena KotlarczykMagdalena Kotlarczyk

Magdalena Kotlarczyk, oprócz roli przewodniczącej Jury, będzie także przewodziła obradom Grupy oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.

- Rola przewodniczącej jury Effie Awards Poland 2023 to wyróżnienie, z którego bardzo się cieszę i odpowiedzialność, którą z pokorą przyjmuję. Wierzę, że tegoroczna edycja Effie Awards Polska wyraźnie pokaże jak bardzo komunikacja marketingowa pomaga firmom działać w trudniejszych czasach. Efektywność reklamy zawsze odgrywa ważną rolę, a w czasach kryzysu ta waga jest jeszcze większa. Jednocześnie fakt, że rola przewodniczącej jury w tym roku przypadła kobiecie, a zarazem przedstawicielce firmy technologicznej, odczytuję jako dowód na to, że branża komunikacji marketingowej w Polsce widzi wartość w różnorodności, o której tak dużo mówimy - podsumowała Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Poland.

- W zeszłym roku Magda Kotlarczyk była przewodniczącą jury Innovation Awards. To pokazuje jak dużym uznaniem cieszy się w środowisku komunikacji marketingowej. Do grona Przewodniczących Effie dołączyła  kolejna, dynamiczna, mądra, wybitna prezeska – podkreśliła Anna Zimecka, project director SAR odpowiedzialna za konkurs Effie.

Jury Effie Awards 2023

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury dokonał Komitet Organizacyjny Effie Poland 2023. Po zatwierdzeniu ponad 200-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:

• Grupa I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food: Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu, Red Bull

• Grupa II: Medicines & Supplements, Beauty & Care: Ewa Góralska, managing director, MediaHub

• Grupa III: Consumer Goods, Automotive & Mobility: Małgorzata Majcher, strategy&business director, DDB Warszawa

• Grupa IV: Finance & Insurance, Services: Rafał Jakubowski, marketing director, mBank

• Grupa V: Entertainment, Social Advocacy, Gaming: Bartek Hanus, strategy director, Leo Burnett

• Grupa VI: Retail, E-Commerce & Shopper Marketing: Agnieszka Radawiec, CMO, OBI Group Holding

• Grupa VII: Non Profit & Public Service, Social: Agnieszka Konarzewska, dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej, Bank BNP Paribas

• Grupa VIII: B2B, Young, 50+: Michał Arament, marketing director, McDonald's Polska

• Grupa IX: Brand Experience, Branded Content: Iwona Piwek, head of YouTube Sales, CEE, YouTube

• Grupa X: Partnership, PR & Employer Branding, Smart Budget: Elżbieta Flasińska, dyrektorka marketingu B2C, Grupa Pracuj SA

• Grupa XI: Launch/Relaunch, React & Defend: Magda Kolenkiewicz, general manager, Starcom

• Grupa XII: Long Term: Jarosław Serednicki, marketing & digital director, Żabka

• Grupa XIII: Environmental, Governance: Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

• Grupa XIV: Marketing & Business Solutions Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Polska

W ubiegłym roku, podczas gali 23. edycji Effie Awards Poland, zostało wręczonych 66 statuetek - 37 brązowych, 19 srebrnych, 10 złotych. Najważniejsze wyróżnienie - nagroda Grand Prix Effie 2022 - powędrowało do Yes Biżuteria, agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, Stratosfery, Massive Music i Mediahub za kampanię „Jestem kobietą”. Agencją reklamową roku została DDB Warszawa, mediową Starcom a firmą roku - Grupa Maspex.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Kotlarczyk przewodniczącą jury Effie Awards Poland 2023

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl