Magdalena Kotlarczyk przewodniczącą jury Effie Awards Poland 2023
Magdalena Kotlarczyk, szefowa polskiego oddziału Google, pokieruje pracami Jury Effie Awards 2023. W tym roku w skład jury weszło ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na czternaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.
Magdalena Kotlarczyk, oprócz roli przewodniczącej Jury, będzie także przewodziła obradom Grupy oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.
- Rola przewodniczącej jury Effie Awards Poland 2023 to wyróżnienie, z którego bardzo się cieszę i odpowiedzialność, którą z pokorą przyjmuję. Wierzę, że tegoroczna edycja Effie Awards Polska wyraźnie pokaże jak bardzo komunikacja marketingowa pomaga firmom działać w trudniejszych czasach. Efektywność reklamy zawsze odgrywa ważną rolę, a w czasach kryzysu ta waga jest jeszcze większa. Jednocześnie fakt, że rola przewodniczącej jury w tym roku przypadła kobiecie, a zarazem przedstawicielce firmy technologicznej, odczytuję jako dowód na to, że branża komunikacji marketingowej w Polsce widzi wartość w różnorodności, o której tak dużo mówimy - podsumowała Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Poland.
- W zeszłym roku Magda Kotlarczyk była przewodniczącą jury Innovation Awards. To pokazuje jak dużym uznaniem cieszy się w środowisku komunikacji marketingowej. Do grona Przewodniczących Effie dołączyła kolejna, dynamiczna, mądra, wybitna prezeska – podkreśliła Anna Zimecka, project director SAR odpowiedzialna za konkurs Effie.
Jury Effie Awards 2023
W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury dokonał Komitet Organizacyjny Effie Poland 2023. Po zatwierdzeniu ponad 200-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:
• Grupa I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food: Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu, Red Bull
• Grupa II: Medicines & Supplements, Beauty & Care: Ewa Góralska, managing director, MediaHub
• Grupa III: Consumer Goods, Automotive & Mobility: Małgorzata Majcher, strategy&business director, DDB Warszawa
• Grupa IV: Finance & Insurance, Services: Rafał Jakubowski, marketing director, mBank
• Grupa V: Entertainment, Social Advocacy, Gaming: Bartek Hanus, strategy director, Leo Burnett
• Grupa VI: Retail, E-Commerce & Shopper Marketing: Agnieszka Radawiec, CMO, OBI Group Holding
• Grupa VII: Non Profit & Public Service, Social: Agnieszka Konarzewska, dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej, Bank BNP Paribas
• Grupa VIII: B2B, Young, 50+: Michał Arament, marketing director, McDonald's Polska
• Grupa IX: Brand Experience, Branded Content: Iwona Piwek, head of YouTube Sales, CEE, YouTube
• Grupa X: Partnership, PR & Employer Branding, Smart Budget: Elżbieta Flasińska, dyrektorka marketingu B2C, Grupa Pracuj SA
• Grupa XI: Launch/Relaunch, React & Defend: Magda Kolenkiewicz, general manager, Starcom
• Grupa XII: Long Term: Jarosław Serednicki, marketing & digital director, Żabka
• Grupa XIII: Environmental, Governance: Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
• Grupa XIV: Marketing & Business Solutions Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Polska
Dołącz do dyskusji: Magdalena Kotlarczyk przewodniczącą jury Effie Awards Poland 2023