Magazyn 'Rodzice' w nowym layoucie i zwiększonym nakładzie
7 stycznia ukaże się odświeżone wydanie miesięcznika "Rodzice" (G+JPolska). Od wydania lutowego pismo otrzyma nowy layout oraz logo znowym podtytułem "Rodzice małego dziecka", komunikującym fakt, iżjest to magazyn adresowany do obojga rodziców.
W piśmie pojawią się nowe tematy i rubryki; wprowadzony zostaniem.in. nowy dział "Rodzice", poszerzone rubryki dla "Taty" oraz"Ciąża i poród". Nowością jest cykl poradniczy o żywieniu dzieci,sygnowany przez znaną aktorkę -Teresę Lipowską.
Zmiany dotyczą także nakładu - zostanie zwiększony do 160 tys. egz.(dotychczas 100 tys. egz.). Obok mutacji z gadżetem edukacyjnym(np. filmy instruktażowe, bajki dla dzieci) w cenie 6,50PLNwprowadzona zostaje mutacja pusta w cenie 2,90PLN.
Zmiany w miesięczniku zostaną wsparte silną kampanią reklamową wtelewizji (TVP1, TVN, TVN7, Polsat, Mini Mini), internecie(Kobieta.pl) i prasie - magazyny G+J (m.in. Claudia, Naj, Gala.
Zakup mediów Starcom, kreacja - dział marketingu G+J Polska.
Dołącz do dyskusji: Magazyn 'Rodzice' w nowym layoucie i zwiększonym nakładzie