Maciej Boroń po 15 latach odszedł z MediaComu
Po prawie 15 latach pracę w domu mediowym MediaCom (GroupM/WPP) zakończył Maciej Boroń. Od ponad 4 lat kierował jednostką MediaCom Beyond Advertising.
Maciej Boroń formalnie zakończył współpracę z MediComem w sierpniu br., ale pozostał w komitecie organizacyjnym niedawnego Esport Gaming Forum 2020, którego dom mediowy jest współorganizatorem. Obowiązki Boronia przejęte zostały przez Stanisława Grabowskiego – head of strategy.
Jednostka MediaCom Beyond Advertising została włączona do działu strategii, co związane jest ze zmianami struktury agencji - będzie oparta w większym stopniu o zespoły klienckie, a nie scentralizowane jednostki (jak MBA). Połączone zespoły funkcjonują jako "centrum eksperckie, wspierające zespoły przy szczególnie wymagających projektach (jak np. duże produkcje TV, strategie branded content dla całego portfolio) - przekazało nam biuro prasowe MediaCom.
Maciej Boroń związany z MediaComem od 2006 roku
Maciej Boroń z Mediacomem był związany od 2006 roku. Od tamtego momentu przeszedł wszystkie szczeble kariery w pionie Planning/Biznes. Zdobywał doświadczenie w pracy dla klientów z kategorii m.in. FMCG, telekomunikacyjnej i ubezpieczenia. W 2012 roku dołączył do MediaCom Beyond Advertising, gdzie początkowo jako head of content creation rozwijał strategiczne podejście do komunikacji z użyciem treści, a w 2016 roku objął kierownictwo w jednostce.
Dołącz do dyskusji: Maciej Boroń po 15 latach odszedł z MediaComu
Staszek! Strategia i SISy w jednym ręku! Moc!