M&C Saatchi nie obawia się kryzysu
Pomimo recesji sieć agencji reklamowych M&C Saatchi zamierza kontynuować w bieżącym roku swoje plany globalnej ekspansji.
Za ubiegły rok sieć, do której należą m.in. agencja reklamowa M&C Saatchi i dom mediowy Walker Media, zanotowała 19-procentowy wzrost dochodu, do poziomu 104,4 miliona funtów. W Europie dochody firmy wzrosły o 70 procent, do poziomu 10,3 miliona funtów.
"Trwająca niepewność ekonomiczna i ograniczona widoczność sprawia, że cały czas jesteśmy ostrożni. Na tym tle będziemy cały czas mocno skupiać się na kontrolowaniu kosztów. Nadal jednak wierzymy w nasz podstawowy model biznesowy i mamy dobry bilans. Dlatego będziemy jeszcze bardziej inwestować w naszą organiczną strategię rozwoju" - zapowiada dyrektor wykonawczy M&C Saatchi David Kershaw.
Ostatnio sieć otworzyła swoje nowe biura w Szwajcarii i Brazylii. Wśród klientów firmy są m.in. COI Communications, GlaxoSmithKline i RBS Group.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: M&C Saatchi nie obawia się kryzysu