Łukasz Urbański i Magdalena Feruś awansowali w Polsat Media
Łukasz Urbański awansował na nowe stanowisko business development directora w biurze reklamy Polsat Media. Awans na account managera/brand partnerships otrzymała Magdalena Feruś.
Łukasz Urbański dotychczas pełnił funkcję group account managera/brand partnerships. Obecnie jego zakres obowiązków rozszerza się o obejmie budowanie relacji i rozwijanie współpracy z najważniejszymi reklamodawcami, promocja oferty Polsat Media oraz koordynację działań crossmediowych w obrębie kontraktów korporacyjnych. Wspiera go Katarzyna Iwańska, która objęła stanowisko business development executive.
Z branżą mediów Urbański związany jest od 10 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. w dziale promocji Telewizji Polsat. W Polsat Media pracuje od września 2012 roku.
Urbański będzie raportował bezpośrednio do Stanisława Janowskiego, managing directora Polsat Media.
Magdalena Feruś awansowała na stanowisko group account managera/brand partnerships. Dotychczas była senior brand partnerships executive. Będzie koordynowała pracę jednego z zespołów ds. akcji niestandardowych. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Tomczuk, partnerships directora Polsat Media.
Magdalena Feruś w dziale brand partnerships Polsat Media pracuje od czerwca 2014 roku. Wcześniej przez 6 lat była związana z Havas Engage Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Urbański i Magdalena Feruś awansowali w Polsat Media