Łukasz Nowosadko client partnerem w LTTM, Marcin Skalski senior sales managerem
Do zespołu sprzedaży LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) dołączył Łukasz Nowosadko, który objął stanowisko client partnera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Awans na senior sales managera otrzymał Marcin Skalski, z firmą związany od półtora roku.
Łukasz Nowosadko na nowo utworzonym w dziale sales stanowisku client partnera jest odpowiedzialny za obsługę klientów, jak i aktywne pozyskiwanie dodatkowych współprac.
Nowosadko bezpośrednio współpracuje z działem client service, strategii, mediów i twórców w LTTM. Swoje doświadczenie zdobywał przez 7 lat pracując w biurze reklamy TVN Media, gdzie zajmował się sprzedażą kampanii spotowych i sponsoringowych, pracując dla TVN BIŚ oraz w zespole sprzedaży regionalnej, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż kampanii w całej grupie TVN oraz kanałach partnerskich Premium TV.
Marcin Skalski po awansie na senior sales managera zajmuje się przygotowywaniem kompleksowych, strategiczno-kreacyjnych ofert dla klientów bezpośrednich. Oprócz odpowiada za stały kontakt z agencjami i domami mediowymi.
Przed rozpoczęciem kariery w LifeTube, Skalski przez 9 lat związany był z branżą retail w firmie VF Polska, gdzie odpowiadał za wdrażanie działań marketingowych dla marek Lee i Wrangler. Wcześniej współpracował z agencją LuxPR przy obsłudze PR klientów oraz przy organizacji eventów.
Obaj menadżerowie pracują w dziale kierowanym przez Magdalenę Talmę. Odpowiada on za sprzedaż produktów grupy LTTM: kampanii z portfolio twórców, kanałów brandowych na YouTube oraz produkcji wideo.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Nowosadko client partnerem w LTTM, Marcin Skalski senior sales managerem