Lubuskie pyta jak zarządzać strategią marki
Ruszył przetarg na opracowanie długoterminowej strategii zarządzania marką dla województwa lubuskiego wraz z wdrożeniem na lata 2009-2014.
Agencja, która przetarg wygra będzie miała za zadanie m.in. sformułowaniem celów strategicznych marki (zgodnych z obowiązującymi strategiami: Strategią Rozwoju Województwa Lubuskiego i Strategią Rozwoju Turystyki w Województwie Lubuskim na lata 2006-2013 oraz opracowaniem spójnej wizji marki.
Agencja będzie też odpowiadać za wizualizację koncepcji marki (logo, kolorystyka, użyte symbole) oraz hasło, komunikaty promocyjne, a także za opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej w trakcie realizacji projektu.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 12 tys. zł. Dokumenty przetargowe można składać do 11 maja w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego. Zwycięska agencja będzie musiała wykonać zlecone prace w ciągu pół roku.
Dołącz do dyskusji: Lubuskie pyta jak zarządzać strategią marki