Link4 i Wirtualna Polska z cyklem "Mamy mają moc"
Link4 rozpoczyna sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama. Produkcją cyklu zajęło się WP brand studio.
W ramach cyklu „Mamy mają moc” w Wirtualnej Polsce pojawią się rozmowy z mamami, które na swojej drodze napotkały przeszkody. To pełne emocji historie o macierzyństwie i oswajaniu związanego z nim strachu. Program ma na celu pokazanie, że każdy lęk można oswoić, dając sobie i swoim pociechom poczucie bezpieczeństwa. Dodatkowo, dla każdej z mam została przygotowana niespodzianka w postaci nagrania dziecka, które w niezwykle wzruszający sposób opowiada o miłości, bliskości i cieple rodziny.
Premiera "Mamy mają moc" 21 sierpnia
Premiera programu w środę, 21 sierpnia, o godz. 13:00 na Stronie Głównej WP, w serwisie WP Kobieta i kanałach społecznościowych wydawcy. Kolejne odcinki będą publikowane co tydzień. Rozmowy prowadzi Aleksandra Nagel, redaktor naczelna serwisów parenting.pl oraz WP abcZdrowie.
Koncepcję kreatywną cyklu opracowała Małgorzata Rudzińska – producent kreatywny branded content video. Projekt w całości realizuje WP brand studio na zlecenie Link4. Cykl jest częścią akcji promującej ofertę LINK4 Mama, w ramach której przygotowano pakiety ubezpieczenia dla matek oraz dzieci.
Dołącz do dyskusji: Link4 i Wirtualna Polska z cyklem "Mamy mają moc"