„Liczysz się dla nas” - Spółdzielcza Grupa Bankowa z nową identyfikacją i reklamami (wideo)
Od początku października w najważniejszych mediach trwa wizerunkowa kampania reklamowa Spółdzielczej Grupy Bankowej. Akcję przygotowały firmy Men at Work, FilmProdukcja i Media Concept.
Wizerunkowe reklamy Spółdzielczej Grupy Bankowej zestawiają bezduszne instytucje finansowe działające „tak jak im wygodnie” z bankami spółdzielczymi, służącymi klientom „tak jak potrzeba”. Kampania zbiega się z wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej banku, którą jego departament marketingu przygotował wspólnie z agencją Men at Work. Nowy slogan SGB brzmi „Liczysz się dla nas”, a hasło samej kampanii to „Współdziałamy dla twoich korzyści”.
Akcja reklamowa od początku października obejmuje telewizję (główne stacje: TVP, TVN i Polsat), prasę (tygodniki opinii), radio (stacje ogólnopolskie), internet, outdoor oraz placówki Spółdzielczej Grupy Bankowej.
Kreację kampanii przygotowała agencja Men at Work, reklamę telewizyjną wyprodukował dom produkcyjny FilmProdukcja, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: „Liczysz się dla nas” - Spółdzielcza Grupa Bankowa z nową identyfikacją i reklamami (wideo)