Lenny Kravitz jako lajkonik w kampanii "Kraków wart jestzaliczenia!"
Pod hasłem "Kraków wart jest zaliczenia!" rozpoczęła się kampaniareklamująca letnie imprezy kulturalne odbywające się w tym mieście.Akcja obejmuje outdoor, BTL, internet i radio.
Kampania reklamowa "Kraków wart jest zaliczenia!" promujeimprezy kulturalne zaplanowane w tym mieście na nadchodzące lato,przede wszystkim Festiwal Muzyki Filmowej, Festiwal SztukWizualnych Art Boom i koncert Lenny'ego Kravitz'a. Akcja jestczęścią projektu "6 zmysłów" promującego Kraków jako miejscewydarzeń kulturalnych na światowym poziomie. Poszczególne kreacjepokazują hasło "Galopem na&" i oryginalne wersje lajkonika, zktórych jedna jest ucharakteryzowana na Lenny'ego Kravitza.
Kampania jest prowadzona na outdoorze (billboardy i citylighty wKrakówie, Wrocławiu, Trójmieście, Łodzi, Warszawie i Poznaniu) orazw BTL-u (ulotki w formie indeksu i zwolnienia dystrybuowane przeduczelniami w całej Polsce, zawieszki na drzwi z hasłem "Nie mamnie, zaliczam w Krakowie" w akademikach oraz ulotki, zawieszki iplakaty w krakowskich salonach sieci Empik). Ponadto akcja obejmujeinternet (dział na stronie www.krakow.pl, bannery w serwisachstudents.pl i aktivist.pl) i radio (RMF Maxxx w całej Polsce).Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowałaagencja Tippingpoint wchodząca w skład grupy TBWA, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dział promocji KrakowskiegoBiura Festiwalowego.
Dołącz do dyskusji: Lenny Kravitz jako lajkonik w kampanii "Kraków wart jestzaliczenia!"