SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kropka nad i” zyskała widzów. Hitem Michał Kamiński

W minionym sezonie „Kropkę nad i” oglądało średnio 426 tys. widzów, o 26 tys. osób więcej niż rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu był wiceliderem wśród stacji newsowych, przegrywając z TVP Info. Wpływy z reklam wyniosły 7,05 mln zł.

Monika Olejnik, fot. AKPA Monika Olejnik, fot. AKPA

Kolejny sezon „Kropki nad i” oglądać można było w okresie od 1 września 2014 roku do 9 lipca 2015 roku, od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 426 tys. osób. Przełożyło się to na 2,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejszym wydaniem magazynu Moniki Olejnik w minionym sezonie był odcinek pokazany 10 listopada br. w którym gościł Michał Kamiński. Obejrzało go 645 tys. osób

Trzy topowe wydania „Kropki nad i”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

10-11-2014

645 307

4,12%

04-12-2014

586 394

3,68%

10-06-2015

584 739

4,27%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 26 tys. widzów. Wówczas program śledziło bowiem 400 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,64 proc. oraz 1,60 proc. udziału (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik stacja TVN24 zajęła drugie miejsce w rynku kanałów newsowych. Liderem w tym czasie było TVP Info, którego udział wyniósł 2,90 proc. Stacja nadawała wówczas magazyny „Dziś wieczorem” i „Minęła 20ta”. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radził sobie Polsat News (0,58 proc.; „To był dzień”).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem już był kanał TVN24.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP INFO

449 615

2,90%

1,12%

TVN24 - Kropka nad i

425 813

2,75%

2,08%

Polsat News

89 537

0,58%

0,49%

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 7,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Nowe odcinki „Kropki nad i” TVN24 pokaże po wakacjach.

 

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” zyskała widzów. Hitem Michał Kamiński

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Dla mnie "Kropkę nad I" powinni realizować z udziałem publiczności,bo większość programów to jest show,a nie poważna publicystyka.
0 0
odpowiedź
User
YKK
No jak to znienawidzona Olejnik zyskała widzów? I to w dodatku najlepszy odcinek to ten ze zdrajcą Miśkiem? Hańba:)
0 0
odpowiedź
User
Inna
To świetny program rozrywkowy ( nie mylić z informacyjnym). Olejnik wie, jak zarządzać emocjami rozmówcy i widza.
0 0
odpowiedź