SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kraft Foods rewiduje umowy z agencjami reklamowymi w Europie

Firma Kraft Foods rozpoczęła rozmowy z agencjami na temat działańreklamowych na rynku europejskim.

Drugi po Nestle największy na świecie koncern produkującyprodukty żywnościowe i napoje chce zrewidować listę obsługującychją agencji reklamowych w celu zmniejszenia kosztów.

Firma prowadzi rozmowy zarówno z agencjami obecnie obsługującymiją na rynku europejskim (JWT, DraftFCB, Ogilvy Advertising, EuroRSCG London, Golley Slater, Work Club), jak również takimi, zktórymi do tej pory nie współpracowała.

Około dwa miesiące temu Kraft Foods rozpoczęła również przeglądswoich międzynarodowych zobowiązań w zakresie planowania i zakupumediów, wartych łącznie 300 milionów funtów.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Kraft Foods rewiduje umowy z agencjami reklamowymi w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl